Homoseksuaaliseen erotiikka kauppa quntele

...

Tuhmia tarinoita seksi velin homo kanssa

: Homoseksuaaliseen erotiikka kauppa quntele

NAISTEN CHAT SEX GAY HIERONTA 107
Homoseksuaaliseen erotiikka kauppa quntele Tämä hopeinen juomamalja, nyt ilman kahvojaan, ajoittuu luultavasti myöhäiselle keisari Augustuksen hallitusajalle hallitsi 27 eaa. Kuin myös, en tiedä minäkään! En tunne solidaarisuutta tiittejä tai muita vähemmistöjä kohtaan sen enempää kuin suomenruotsalaisiakaan kohtaan. Musta on todella outoa, kun jotkut 'tunnistavat' transsukupuolisuutensa esim. Nämä palstat pitäisi nähtävästi vielä jakaa erikseen noita molempia käsitteleviin osiin, jolloin sukkahousuista seksuaalista tyydytystä saavat kirjoittaisivat transvestiittipalstan seksuaaliosastolla ja muuta tyydytystä saavat kirjoittaisivat transvestiittipalstan sukupuoliosastolla. Stott postasi myös mietelmiään kustakin maalauksesta blogissaan, I ask for Wonder. Ei mene ihan noin.
Oulu escort pornokuvia gay 70

Transvestiittien yhdistys taas on saanut viime vuosina asiansa julkisuuteen esimerkiksi televisiossa esiintymällä. Tämä taas on auttanut tiittien parempaan hyväksymiseen muussa väestössä. Lisää aktiivisia jäseniä molempiin yhdistyksiin, niin eiköhän asiat vielä paranisi. Olen pärjännyt elämässä oikein hyvin ilman mitään transtukipistettä. Jos jossain, niin siellä käy juuri luuserit, joiden elämässä ei ole mitään muuta kuin sukupuolenkorjausprosessi ja siintä jauhaminen.

Hyvin olen minäkin pärjännyt tutkimuksissa ja hoidoissa. Kävin kerran ennen tutkimusten alkua transtukipisteellä keskustelemassa ja hyvä olikin. En puhunut itseäni pussiin tutkimuksissa kun tiesin etukäteen miten ne tehdään. Trasekin varsinainen apu on jäänyt todellakin noihin ennakkotietoihin ja tarvittaessa olen sieltä poiminut lisää tietoa kun on pitänyt taistella vaikkapa kelan kanssa.

Olen kyllä joutunut tappelemaan monesta asiasta, mutta samalla muutkin ovat saaneet tuloksistani apua. Kyllähän sitä voi yrittää pärjätä prosessissa ihan yksinäänkin eikä hae mistään apua tai neuvoja, mutta hankalaa se on. Helposti jää jotain paitsi kun ei tiedä kaikkia asioita.

Miksi siis tapella yksikseen, kun apua ja neuvoja saa ilmaiseksi. En minä ainakaan ole pelännyt luuseriksi leimaamista jos olen kaivanut tietoja vaikkapa kelan korvauksista tapellessa.

Elämäni on nyt hollillaan, eikä prosessi ole siinä mikään pääasia. Siinähän se on pyörinyt rinnalla normaalia elämää eläessä. Siksi luotan lääkäreiden asiantuntemukseen ja jätän skitsoilevat sosiopaatit omaan ryhmäänsä. Niinhän se on kaikessa yhteistoiminnassa, että toiminta muokkaantuu aktiivien intressien suuntaan, koska parhaitenhan he omat asiansa tuntevat.

Siksipä olisi tärkeää, että mahdollisimman moni olisi mukana, jolloin saataisiin mahdollisimman laaja näkemys asioista ja toiminta näin kattamaan laajempaa ongelmakenttää. Minusta onkin turhaa syytellä mitä tahansa toimintaa kapea-alaisuudesta tai vain yhteen asiaan keskittymisestä, jos ei ole itse tuota toimintaa laajentamassa haluamaansa suuntaan. Ei yksittäinen ihminen voi toimia kuin oman näkemyksensä suomalla alueella, kyllä laajan kattavuuden aikaansaamiseksi tarvitaan erilaisia näkemyksä omaavia ihmisiä toimimassa yhdessä.

Yksi ihminen muodostaa yhdenasian liikkeen, kaksi osaa jo katsoa asioita vähän laajemmalti ja mitä useampi on aktiivisesti mukana, sen paremmin ongelmakenttää pystytään kattamaan. Etenkin kun tiedän että prosessin läpijuosseet häviävät massaan eivätkä jää mihinkään järjestöön, ei minuakaan kiinnosta jäädä käkkimään mihinkään järjestöihin, jotka on hoitojen aikaisia virityksiä.

No jokaisella on tyylinsä. Aika moni TS todellakin häipyy massaan, mutta yleensä he eivät ole myöskään toimineet missään järjestössä. Jotkut taas lähtevät ovet paukkuen. Kyllä minulla on aikomus jatkaa ja jakaa kokemuksiani uusillekin yrittäjille niin kauan kuin jaksan, sitten on toisten vuoro.

Jos kaikki ajattelisi niin ettei halua enää prosessin loputtua jäädä kykkimään järjestöön, joutuisi uudet aloittamaan aina alusta tyhjältä pöydältä. Mutta jos järjestö on pikku mökki Taka-Hikiällä, se ei ketään kiinnosta. Käytännössä ei taida olla mittään merkittävää yhteistoimintaa. Transtukipiste ja trasek ovat varsin passiivisia lähinnä nettijärjestöjä ja sosiaali- ja potilasjärjestöjä. Tärkeitä kylläkin omalla sarallaan. Kyllä käytännössä on helpompi verkostoitua ja "integroitua" tavallisiin hetskuporukoihin kuin transporukoihin.

Ja kait myös Helsinkiäkin voi pitää melkoisena takahikiänä tämän suhteen. Transtukipiste ja Trasek saavat painaa duunia niin paljon kuin toimihenkilöt ehtii ja jaksaa. Ei tuossa mitään passiivisuutta ole. Mitähän vielä tarvitsisi tehdä että porukka olisi tyytyväistä. Ehkäpä henkseleitä ei ole paukuteltu tarpeeksi, vaan työtä on tehty kaikessa hiljaisuudessa kaikkien hyväksi.

Kaipaisin oikeastaan selityksen ihan rautalangasta vääntäen, mitä tuolla verkostoitumisella tarkoitetaan. Onhan jo nyt järjestetty mm. Jos jotain vastaavaa voisi hakea niin täältä. No esimerkiksi netissä voisi edullisesti julkaista sähköposteihin viikko - tai kuukausikirjettä, tehdä kokouksia, joissa on ihan oikeita teemoja kalenteri on sen verran täysi etteivät AA-tyyppiset kädestäpitelyt kiinnosta Siinäpä ideoita. Jos loppuvat niin palataan asiaan.

Tämä tasavalta kaipaisi reilusti kaapista ulkona olevia transtaustaisia naisia. Katson joka päivä peiliin tulisiko minusta sellainen. Kyllähän noita kaapista ulkona olevia transnaisia on, mutta kun muutamat TS: Tässä muutaman vuoden sisällä on jokunen transihminen ollut telkkarissakin. Lehdistössä ja muuten julkisuudessa hyvinkin usein.

Kyllähän tuon huomaa ihmisten puheista, Cris on se lesbonainen joka haluaa leikkiä äijää, Dana Interationalit ja Miriamit mitä noita onkaan, niin äijinä niistä puhutaan Me emme koskaan tule olemaan ihmisten silmissä oikeita naisia!

Jos sinä tulisit julkisuuteen, niin sinusta tulee vain se nainen joka ei oikeesti ole nainen. Se mies homo arvatenkin jolla heittää niin, että luulee olevansa tyttö. Suurin osa ei jaksais kuunnella sun selvityksiä asiasta paskan vertaa, nekin jotka kuuntelis aattelis että on siinä mies sekaisin. Jos olet transseksuaali, täysin läpimenevä niin pidä taustasi tarkasti salassa jos haluat että voit todella elää naisena Eipä rasismista puhuminenkaan ole rasismia poistanut, päin vastoin.

Ken transnainen naisena läpi menee hän taustansa visusti kätkekööt!!!!! Juuri tuo asenne estää nostamasta sieraimia pinnan yläpuolelle. Aina on joku paskiainen vetämässä perisuomalaiseen julkisivulautakunnan jäsenen mentaliteetin tapaan muita pinnan alle pelottelemalla. Mulla on sellaiset asemat että jos joku hyppii silmille, mä ammun siltä boforsilla munat veke. Tavallisen kansalaisen elämään kuuluu myös tietyntyyppinen oikeus olla olemassa tarvittaessa myös puolijulkisesti. Turha tulla sanomaan että tällöin olisi minkään parjauksen kohteena.

Voit fantasioida muuta, mutta kylmä totuus on se josta edellisessä kirjoitin. Niin vain on ja tulee olemaan. Aivan yhtä naurettavaa on uskoa maailmanrauhaan ja rasismin loppuun. Yhdyn täysin sun mielipiteeseen. Suomi on vielä pieni maa, vaikket haluaisikaan olla julkkis, niin ainakin olet se puheenaihe esim.

Kanssaihmiset pitävät aina huolen, että ts-ihmisen tausta tiedotetaan aina eteenpäin uusillekin työntekijöille. Sen olen huomannut monta kertaa. Vaikka olisit sitten superkaunis ja läpimenevä, sut outataan aina niille, jotka eivät tiedä. Se on katsokaas seksikäs puheeneihe ja sitä voi yhdessä päivitellä, että en olis kyllä uskonut Tuo vaan vituttaa ihan hulluna.

Tuo hinta peritään joka tapauksessa. Siispä miksei ota iloa irti asiasta. Ja jos uskaltaa katsoa silmiin totuutta, se on helpompi kohdata. Törmään vaan tuollaisiin mukarealisteihin. Eikä tuollaisiin paikkoihin kuin Atlanta lennä kauan. Saa tutustua ihmisiin, jotka ovat ylpeästi sitä mitä ovat ja uskaltavat ihmisten ilmoille.

Eli et halua edes olla läpimenevä tai että sinut otettaisiin "oikeana" naisena vaan haluat nimen omaan julkituoda transeksuaalisuutesi? Olet enemmän sitten shemale porukkaa tai sitä jolle tärkeintä on heilua paraateissa huora tai dominavaatteissa ja heilutella sateenkaarilippuja olla niin vitun "erilainen, moderni ja muiden yläpuolella" yms. Minä olen tälläinen tavallinen heteronainen, kaipaan ihan normaalia elämää enkä halua transtaustani häiritsevän sitä, en kaipaa paraateja enkä sateenkaarilippuja saati esiintuloja Täällä minä transseksuaali kaipaan huomiotanne!!!

En ole edellinen kirjoittaja, mutta minä olen siis mitä voisi shemaleksi sanoa, vaikka toisaalta hormonit ei kiinnosta yhtään. Minua ei kiinnosta paraatit enkä ole rietastelija vaan päinvastoin kartan yhden illan juttuja, kun en niistä saa kuin fyysistä tyydytystä. Vihaan muuten huora lookkia ja pukeudun itse enemmän pikkutyttömäisesti. Minulla ei myöskään ole tarvetta olla erilainen vaan olen ollut tälläinen jo pienestä pojasta saakka.

Haluaisin, että ihmiset hyväksyisivät minut sellaisena kun olen. Olen nainen sekä mies. Fyysisesti mies ja henkisesti jotain siltä väliltä. Koen roolikseni yhteiskunnassa naisen roolin.

Minun mielestä meidän pitäisi hyväksyä, että on olemassa miehiä jotka ovat "naisia" ja "naisia" jotka ovat miehiä, mutta myös hyväksyä, että on transsukupuolisia jotka tulisi oikeasti hyväksyä sinä sukupuolena jota tuntevat olevansa.

Sinäkö vihaisit minua vain siksi, että en halua olla fyysisesti nainen tai, että minua pidettäisiin naisena? Eikö olisi korkea aika jo hyväksyä, että ihmiset on erilaisia. Sinulla on oikeus olla mitä on ja toivon, että yhteiskunta hyväksyy sinut naisena. Se että transtaustainen nainen ei häpeä taustaansa ei ole mitään tuomittavaa, ei ainakaan pitäisi olla omien puolesta.

Tai seurausena lienee sisällissota, koska en hyväksy tuollaista painostusta 'omien' puolelta. Pahimmat taitavat sittenkin löytyä sieltä eikä yhteiskunnasta.

Ohessa kunnon linkki Atlantan tapahtumaan http: Osa ihmisistä ei ikinä pääse eroon "on siinä mies sekaisin"-ajattelusta. Toivottavasti kuitenkin yhä vähemmän. Vertailuna voisin ottaa tupakoijat. Donnerkin taisi pelästyä pahemman kerran ja hieman muuttaa ajatusmaailmaansa, ellen ihan väärin ymmärtänyt, kun asia tuli tarpeeksi lähelle ja konkreettiseksi.

Aika vaikea sitä on poistaa Mä olen saanut olla äijä ihan tarpeeksi. Oulussa ja Kokkolassa on yöllä miesjengi hakanut vasaralla! Minä en ole masokisti. Minä en halua uhriksi. Useimmiten tällaista vasemmistolaista masokismia esittelevät ovat itse suojatussa asemassa.

Te haluatte, että ihmiset tulevat ulos kaapista kunnes viholliselta loppuu ammukset. Tässä maassa on vielä sinun ja muiden juorunnälkäisten harmiksi monta sellaista joista ei kuiskutella. Jos itse kiellät asian niin ne ainakin osaavat hävetä juoruiluaan. Miehiähän ne tiitit on, joten tottakai sitä sovinismiakin täytyy harjoittaa. Eihän se piilofetissi miestä varmaan noin muuten "naisellisemmaksi" muuta.

Tapu Tapu taas sullekin. Faktojahan mä vaan kirjoitin. Tuherretaan ahkerasti puolitotuuksien kimpussa. Onhan transvestiittinaisiakin olemassa, ei ilmiö koske vain miessukukuntaa. Naiselle pukeutuminen ja muu vastaava on paljon sallitumpaa kuin miehelle. Naista ei noteerata transvestiitiksi kuin ehkä siinä vaiheessa, kun hän ryhtyy liimailemaan partaa kasvoihinsa.

Mies leimataan heti, jas hiemankin naiseen viittaavaa asua päällensä sovittelee. Sukkahousut on tästä hyvä esimerkki, naisella saa olla vaikka kuinka maihinnoususaapasta, sarkahousua ja tukkilaismallista flanellipaitaa päällään ja kukaan ei mieti häntä mahdollisena transvestiittinä, sukkahousuja käyttävää miestä kyllä. Miehekkäästi pukeutuva nainen on muodikas, naisellisesti pukeutuva mies on surkimus, näinhän ne ajatukset yleensä ihmisillä menee. Olen ihmetellyt ennenkin tätä ajoittain esille nousevaa lokerointia.

On kummallista, että "normeista" poikkeavat ihmiset jaksavat ja viitsivät lajitella toisiaan eri kategorioihin ja siten yrittävät jakaa meitä oikeisiin ja vääriin transvestiitteihin ja vieläpä alalajeihinkin. Luulisi, että tällainen porukka olisi tavallista suvaitsevampaa mutta ei. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Kukkikoon vaan kaikki kukat, muttei koota niitä yhteen kukkanippuun nimeltä transnippu.

En transtaustaisena naisena marssisi missään pridekulkueessa tai olisi vaatimassa oikeuksia homoille ja lesboille. Se on heidän oma hommansa. En tunne solidaarisuutta tiittejä tai muita vähemmistöjä kohtaan sen enempää kuin suomenruotsalaisiakaan kohtaan.

Tasa-arvo kaikille on hyvä juttu. Tämä minun voitettu tautini ei todellakaan ole mikään pride-juttu. Ei ylpeydenaihe jos ei häpeänkään syy. Mut en transtaustaisena vaan lesbona, vaikka molempia tietty olenkin. Miksi ei, mikä sinua siinä loukkaa tai vaivaa olla samassa kimpussa. Haluatko jotenkin ylentää itsesi ja tuntea paremmuutta? Transvestiitit ja transsukupuoliset ovat ulkopuolisen silmiin liian samanlaisia ja todellisuudessa liian erilaisia jotta klimpittämisestä olisi mitään muuta kuin harmia molemmille.

Kuinka moni tiitti haluaa että hänen odotetaan tykkäävän miehistä ja syövän hormoneja tai transnainen tulla leimatuksi mekkoilevaksi mieheksi? Puhumattakaan transmiehistä jotka jäävät yleensä kokonaan seinäruusuiksi näissä bileissä. Transnaisella ja transvestiitilla nyt ei ole mitään yhteistä nimittäjää.

Yhtä hyvin voin marssia vammaisten, suomenruotsalaisten, filatelistien tai petankkijoukkueen kulkueessa. Transmiesten kanssa sen sijaan ON yhteinen asia, kieltämättä.

Siinähän se tuli asia ytimekkäästi esitettyä, näin se vaan on. Itsekään naisena en tunne olevani millään tavalla samankaltainen miehen kanssa, joka silloin tällöin kotonaan salaa sukkahousuja sovittelee. Enkä halua moisten kanssa olla missään tekemisissä IRL. Eikä kysymys ole mistään "paremmuudesta" tai muusta, ainostaan siitä, ettei ole mitään yhteistä. Aika moni lopulta ts: Eli ainakin näiden "tiittien" kanssa lopputulos on "yhteinen": Ehkä hiusten halkomista, ymmärsin silti pointtisi.

Itse en ole päivääkään kuvitellut olevani tiitti. Yritin kyllä ihan viimeiseen asti elää "normaalin" miehen elämää, ja ehkä mä en siksi tajuakaan mistä siinä "tyttöilyssä" on kyse. Eikä huvita kyllä tietääkään Näyttää vähän siltä, että jotkut ihmiset ovat ts: Minusta transsukupuolisuus on vain ohimenevä tila, ei mikään lopputulos.

Transvestisuus voi olla pysyvä olotila. Voi tiitin kanssa olla yhteinen flunssakin tai silmien väri. Mutta ihan samoin kenen tahansa muun kanssa. Taisin kyllä sanoa vain "aika moni", en "kaikki": Mutta näinhän se näillä palstoilla aina menee Tai sitten ymmärsin otsikkosi ihan päinmäntyä ;.

Tuo väitteesi tiitistä ts: Eli eivät alunperinkään olleet oikeasti tiittejä. Eikä tämä ollut väite, vaan ensikäden tietoa useilta, Suomesta ja muualta. Tarkoitin kylläkin, että miksei kaikki voi olla ihmisiksi. Ulkopuoliset eivät tule hullua hurskaammiksi näistä eri termeistä vaikka kuinka "valistaisimme" heitä täällä.

Ei tätä keskustelua koko Suomi seuraa. Aivan turhaa todistelemme toisilemme oikeassa olemisen tarvettamme. Vastaan tähän vain omasta puolestani. Johtuu varmaankin siitä, että elämme niin erilaista elämää.

Eikä omalla kohdallani ole kysymys mistään "lajittelusta", en vaan erityisemmin pidä tiittimiehistä. Eiköhän se dwc ole tiittien ja tiittien ystävien foorumi. Minä en lukeudu kumpaankaan noista.

Eihän kysymys ole pitämisestä tai pitämättä jättämisestä, ennemminkin suvaitsevaisuudesta ja ymmärryksestä. Kai sinäkin olet kaivannut ainakin joskus hyväksymistä ja laajasydämisyyttä. Eikös tämä ole kuitenkin transihmisten palsta? Joo, näytti siellä dwc: Hassua todellakin, että erilaiset eivät oikein sulata erilaisuutta joukossaan ja muutenkaan.

Kaiketi osasyy on käsitteiden kepeä sekavuus. Eittämättä sana on hieman koominen ja tuo heti mieleen, että vataavasti heteroseksuaaleja pitäisi kutsua heterosukupuolisiksi.

Puolestaan Lontoon murteella transsukupuolisia pitisi kutsua transgendereiksi, niin jonkilainen logiikka säilyisi. Tietty Suomen pienellä kielialueella transukupuoli- sana ja käsite ei aiheuttane suurempia ongelmia.

Hankalaksi juttu heittäytynee siinä tappauksessa, jos tämä käännetään transgenderiksi. Silloin käsitteet menevät sekaisin "globaalisti". Jos transxuaalit vievät transgender- sanan tai siis käsitteen, niin millä sitten heitä kutsutaan? Tohon kaappijuttuun minä olen suhtautunut niin, että en pyrikkään olemaan prosenttinen nainen olen siis MtoF , koska ei se oikein onnistuisi kuitenkaan. Olen mikä olen omana ittenäni ja se on sen häpeä, joka ryhtyy osittelemaan sormella.

Jos tässä ryhdyttäisiin luokittelemaan ihmisiä ulkoisten seikkojen perusteella, niin eihän tässä muuta ehtisi tehdäkkään. On pätkää, pitkää, kaljua, lylleröä, hepsankeikka ja jos jotakin kaljamahaa. Pitäisi siis hyväksyä ihmisiä, joita ei alkuunkaan ymmärrä???

Ja edelleenkään en luokittelisi hoidot läpikäynyttä naista transihmiseksi tiittien kanssa. Ja sitten täällä pidetään kauheaa porua, jos 'suuri enemmistö' ei transihmisiä hyväksy. Tulee mieleen se vanha opettaja, joka sanoi: En minä kaipaa mitään transihmisten hyväksymistä, toinen juttu on sitten se, jos joku ei hyväksy minua naisena.

Toisaalta, miksi minä sitten sellaisen ihmisen hyväksyisin sukupuolensa edustajana Ei tämä oikeesti voi näin vaikeaa olla. Joo, ollaan vaan ihmisiksi, transvestiitit ja transsukupuoliset ja intersukupuoliset ja homoseksuaalit kaikki. Ei se tarkoita että meidät pitää väkisin tunkea samaan lokeroon niin että ulkopuoliset eivät ymmärrä että kyseessä ovat perinpohjin erilaiset ihmisryhmät. Kun kaikki ovat sitä "sateenkaarikansaa" niin tavallinen pölliäinen ajattelee että ne on kaikki niitä homoja sukkiksiin runkkaavia sukupuolenvaihtajia.

Tälläistä hyvää sillä yhteenniputuksella saadaan aikaan. Oikeasti mitä isompi ja näkyvämpi ero tv: Jos esimerkiksi se muinoin luvattu transsukupuolisten siirtäminen IS-luokitukseen olisi toteutunut, asiat olisivat helpommin. Trans-ihmisiä olisivat silloin vain tiitit ja ts: Minut jaksaa aina yllättää ihmisten mittaamattoman pikkusieuluisuus, suunnaton typeryys ja itsekkyys. Jospa ne kateuden kanssa saataisiin valjastettua energiatuotaantoon emme tarvitsisi yhtään tynnyriä öljyä ja ydinvoimalatkin voisi purkaa pois.

Väittäisin, että kyllä seksi pimpan kanssa on vähän erilaista kuin pippelin ja päinvastoin Kun ei ota eteen enää niin ei, pakko niin ku sillai saada tilalle jostain sellainen Ei ne erektiot minnekään katoa, oikeesti. Ne ei vaan ole kivoja. Nythän aletaan olla asian ytimessä.

Minäkin olin vuosia sellainen televisiohahmo Pulkkisen kaltainen otus, kun yritin muka esittää miestä, kunnes tajusin, etten ehkä olekaan mies. Ei tämäkään ole olut helppo tie.

Monta asiaa minunkin on pitänyt itsestäni hyväksyä, kuten bi-seksuaalisuus ja transvestisyys, joka saattoikin olla vain juuri tuollaista alitajuista itsepetosta. Ehkä olen, ehkä en, mutta nykyisessä elämäntilanteessa minulla ei oikeastaan ole muuta mahdollisuutta, kuin jatkaa tätä sinnittelyä jossain määrin transvestiitin elämää muistuttavalla tavalla.

Aika hyvin sitä voi onnistua itseäänkin huijaamaan. Mielestäni kyseessä ei todellakaan ole mikään muutos, vaan piilossa ollut totuus tulee lopulta esiin ja sen myöntää itseleen. Mikä sen totuuden sitten kaivaa esiin?

Minun tapauksessa ainakin pään hajoaminen vuosia kestäneeseen roolin vetämiseen, jota nyt olenkin jo keventänyt, mutta en lopettanut. Lisäksi myös tiedon saaminen. Minulla oli väärät käsitykset transsukupuolisuudesta. Ennen ajattalin, että en minä voi olla tuollainen viihdeteollisuuden mallin mukainen "transu", vaan mies, joka vain ei ole järin miehekäs.

En osannut ajatella, että juuri minäkin voisin ehkä olla nainen, tai että joku nainen voisi ehkä olla tällainenkin, ainakin voisi olla vuosia kestäneen väärän mallin mukaan elämisen jälkeen. Tuohan olisi aivan loistava juttu, juuri tuo yhteinen "trans"-alku on se maallikoita sekoittava! Tuntuu että sellainen vertaus on auttanut joitakuita ymmärtämään paremmin tilanteen.

Sehän se on se tie monilla, kun pää ei enää kestä sinnittelyä, tietoista tai ei. Varsin monilla se ei ole tietoista, sitä vain ihmettelee miksi elämä on niin kurjaa. Vasta kun voi havaita ja myöntää mikä itse oikeasti on, helpotus on valtava. En sano että se prosessi olisi mitenkään helppo, siitä eteenkään päin Jos ei tiedä mikä vaivaa, ei voi parantua.

Siis miten transsukupuolisuus voi olla piilossa? Joko sitä on tai sitten ei. Noin vahvan ristiriidan tunnistaa kyllä jo lapsena. Musta on todella outoa, kun jotkut 'tunnistavat' transsukupuolisuutensa esim. Miten sen voi yht'äkkiä tunnistaa? Ai, kun elämä tuntuu pahalta? Taidankin olla sitten transsukupuolinen.

Ei mene ihan noin. Jos ihminen ei edes tiedä mitä itse on, täytyy päässä olla vikaa muutenkin. Asian tunnustaminen itselleen ja muille on sitten aivan eri juttu. Jotkut tietävät heti mitä ovat, toiset eivät. Samoin on niitä, jotka yhtäkkiä esim kymppisenä huomaavatkin olevansa transvestiittejä. Sitä ennen ei mitään asiaan liittyvää Mistä se sitten johtuu siis myöhäisherääminen , kuka tietää? Olisiko tässä joku vastaava syy. Luulen, että heillä on sama syy kyin itsellänikin, eli vahva itsekielto.

Joka heillä on ollut niin vahva, että se on estänyt selkeän identiteetin muodostumisen lapsena tai nuorena. Itse olisin ollut valmis prosessiin jo vaikka kymmenvuotiaana, mutta valitsin itsekiellon pystyäkseni jatkamaan elämääni edes jollain tavalla sen aikaisessa maailmassa, joka oli hyvin erilainen kuin nyt.

Tiittiyteen heräämiseen en sano muuta, kuin kai sitä yht'äkkiä huomaakin, et 'hei nää sukkikset onkin tosi ihanat' Mutta, jos ts-ihmisten aivojen oletetaan olevan erilaiset ja koko probleeman syy aivoissa, miten tämä ns. Aika käsittämätöntä, että elää esim. Tuossa iässä ihminen alkaa viimeistään hahmottamaan kuka on. Se, että ihminen kasvaa ja kehittyy on eri asia.

Epäilen, että näillä myöhäisheränneillä ts: Tiedän, että seksi ja sukupuoli ovat aivan eri asiat, mutta pakko tehdä tähän vertaus: Joo, en minäkään ymmärrä sellaista, että elämäänsä täysin tyytyväinen ihminen yhtäkkiä havahtuu siihen että onkin transsukupuolinen.

Pitää kuitenkin tehdä selvä ero "tyytyväisyyteen" ja siihen että näyttää ulkopuolisista tyytyväiseltä. Monet peittävät pahaa oloaan alituisilla puuhasteluilla ja projekteilla, jotka saattavat ulkouolisista näyttää varsin elämäniloisilta.

Riippuu ihan siitä kuinka on sisäistänyt miehen roolin ja kuinka on siitä luonut itselleen valheellisen minän. Itselläni kesti todella pitkään päästä niskan päälle ja löytää se oma minuus.

Olin torjunut koko ajan sekä itseäni että seksuaalisuuttani. Mielestäni on turhaa kilpailla kuka on ensiksi keksinyt että omaa dysforisen kokemuksen. On suorastaan naurua herättävää lukea jonkun tilitystä että keksi asian puolivuotiaana ja sen jälkeen vain hän ja hänen avaruusaluksensa tiesivät asiasta.

Oikeampi lähestymistapa on että minuuden löytymisen jälkeen vanhat kokemukset ovat niitä kohtia, jolloin on ollut kysymysmerkkinä ja tajuaa että selitys on vihdoin löytynyt. Eikä vanha elämä tuntunut suinkaan viheliäiseltä. Muistan lämmöllä hääni ja tyttäreni syntymän.

Mutta muistan myös ne tunteet molemmilla kerroilla kun tunsin olevani väärässä roolissa. Kuinka kauan väärää roolia kestää, se lienee yksilöllistä. Vaikka voisit päästä vapaaksikin, pysy mieluummin orjana' 1. Heti tämän jälkeen kirjassa kerrotaan Patrick Tiaisesta , jonka edesottamukset eivät ilmeisesti kirjan kirjoittamisen aikaan vielä olleet tulleet julki.

Seksuaalisuutta sivutaan kirjassa muutenkin laajasti, koska monet karismaattiset suuntaukset kokevat sen niin ongelmalliseksi. Aihepiiriin liittyen suosittelen myös seuraavia kirjoja: Seksin ja uskonnon vaiettu historia Salakirjat Ahola - Antikainen - Salmesvuori: Taivaallista seksiä - kristinusko ja seksuaalisuus Tammi Eheytysliikkeistä katso myös tässä blogissa julkaistu käännösteksti, "Ex-gay"-illuusio.

Tiedän lahkoon kuulumisesta jotain myös omakohtaisesta kokemuksesta, katso blogin esittelytekstissä yllä annettu linkki, "Minun tieni". Lähettänyt Marko klo Tämä hopeinen juomamalja, nyt ilman kahvojaan, ajoittuu luultavasti myöhäiselle keisari Augustuksen hallitusajalle hallitsi 27 eaa.

Yhdellä puolella parrakas mies harrastaa seksiä parrattoman nuorukaisen kanssa, ja toisella puolella parraton nuorukainen harrastaa seksiä nuoremman miehen kanssa. Tällaiset kohtaukset nuoresta miehestä teini-ikäisen kanssa luultavasti neljäntoista ja kuudentoista vuoden välillä ovat nyt erittäin polemiikkia herättäviä, mutta roomalaisessa yhteiskunnassa ikäero oli osa sitä mikä teki suhteesta hyväksyttävän, ja nuoruutta tietysti arvostetaan korkealle monissa kulttuureissa.

Roomalaisten mielestä miehen piti olla dominoiva, sekä sosiaalisesti että seksuaalisesti, ja niin kauan kuin hän oli dominoiva, hän säilytti oikean maskuliinisen roolin ja aseman, mutta todellisuus on ollut paljon moninaisempi; on olemassa jopa todisteita miesten välisistä avioliitoista.

Toinen poika, luultavasti itse orja, katsoo sisään ovelta ja tarkkailee aistillista ja hellää kohtausta, aivan kuten mekin. Tämän ylellisen juomamaljan on todennäköisesti teettänyt kreikkalaisen yhteisön varakas jäsen kenties jossain itäisen Välimeren suuressa kaupungissa.

Maljan sanotaan löytyneen Bittiristä, lähellä Jerusalemia, ja sen osti amerikkalainen taiteenkeräilijä Edward Perry Warren , joka eli ystävänsä ja luultavasti rakastajansa John Marshallin kanssa Sussexin Lewesissä, missä hän koetti luoda uudelleen klassisen elämäntyylin.

Hän viittasi maljaan "Pyhänä Graalina" ja arvosti sen suorasukaista kuvausta halusta samaan sukupuoleen. Se on ollut esillä julkisesti siitä saakka. The British Museum Press Maljan korkeus on 11 cm, läpimitta 11 cm. Ortodoksinen kalenteri Orthodox Calendar on seinäkalenterien ja videoiden otsikko, jotka julkaistiin ensi kerran vuonna , sisältäen alaston- ja puolialaston kuvia Ortodoksisen Kirkon jäsenistä. Kalenteri on entisen kommunistisen alueen itäeurooppalaisista ortodokseista muodostuvan ryhmän hengentuote.

Ensisijainen tavoite oli osoittaa että kaikki ortodoksiuskovat eivät sovi lehdistön kuvaamaan taantumukselliseen, ahdasmieliseen stereotyyppiin, vaan ovat pikemminkin tavallisia ihmisiä intohimoineen, mieltymyksineen, kiinnostuksineen ja haluineen.

Samalla kertaa kalenteri ottaa ironisen näkökulman itse Ortodoksiseen Kirkkoon, joka viime vuosina on sotkeutunut korruptioskandaaleihin, taiteilijoiden tukahduttamiseen, homoseksi-salailuun, törkeään käyttäytymiseen ja homofobiaan. Kuviensa avulla kalenterin luova tiimi pyrkii vastustamaan suurinta osaa Ortodoksisen Kirkon johdon negatiivisista ja vanhanaikaisista vaikutuksista. Rohkeilla väreillä, homoeroottisella pohjavireellä ja lempeällä ironisella huumorilla OC: Kuvaussessiot ja osajako tapahtuivat etupäässä Itä-Euroopan ortodoksisella alueella.

Osajakokutsu on ollut avoin yleisölle online tiedotuksen kautta promoottorin nettisivulla. Julkistettuna syyskuussa , ensimmäinen Ortodoksisen Kalenterin painos sai menestystä ja positiivisen vastaanoton ympäri maailmaa, ja erityisesti sen jälkeen kun läntinen lehdistö käsitteli sitä.

Luovan työn yhteisöt ja homoyhteisöt, kuten myös naiset, ovat olleet erityisen kannustavia ja suurimpien ostajien joukossa. Huolimatta panettelijoiden useista yrityksistä saada kalenteri ja videot kielletyiksi online videokanavilla kuten YouTube ja sosiaalisessa mediassa kuten Facebook , niiden online läsnäolo kasvaa ja on saanut osakseen maailmanlaajuisen kiinnostuksen.

Patriarkaattien reaktio on vaihdellut maasta toiseen. Jotkut ovat kutsuneet terroristeiksi, jotkut eivät ole vaivautuneet reagoimaan. Mahtavin reaktio oli Kreikan Patriarkaatilta, joka julisti että "he eivät hyväksy, mutta ymmärtävät että vähemmistöt ja luovat ihmiset voivat arvostaa sitä.

Tiimi muodostuu kuudesta nuoresta lahjakkuudesta, jotka tunnustavat pääasiassa ortodoksista uskoa. Tuotteista ja jakelusta vastaava yhtiö harjoittaa vähittäismyyntiä suoraan nettisivultaan, Amazonissa, ja ueiden itsenäisten vähittäismyyjien kautta eri maissa. Vastauksena kuluttajien vaatimuksiin, he päättivät tuottaa kynttilöitä, kondomeja, ja rajallisia painoksia vedoksia kaikista taiteellisista kuvistaan saatavana 4 koossa ja ammattimaisen laboratorion painamana.

Kiitos Gay Mystics Blogin , josta sain ensi tiedon tästä hienosta projektista. Ylläoleva teksti on käännetty suoraan kalenterin omalta nettisivulta. Kaikki kuvat löytyvät sivulta! Lähettänyt Marko klo 9. Homoskene on todennäköisesti aggressiivisesti satanismia vastaan samalla tavalla kuin New Age liike on. Sinnikkäässä yrityksessä tulla nähdyksi kokonaan hyvänä ja ei-vahingollisena, halutaan vaistomaisesti tulla nähdyksi kaiken pahan hylkivänä.

Koska useimmat ihmiset eivät ymmärrä satanismia, tämä merkitsee että ne jotka tahtovat tulla nähdyksi hyvinä etenkin ollessaan kristittyjen sortamia, jotka myös haluavat tulla nähdyksi hyvinä , koko tästä psykologiasta juontuu ihmisten luokka, jotka ovat painostettuja olemaan satanismia vastaan niin kauan kuin yhteiskunta pitää satanismia salakavalana Sen seurauksena melkein kaikki satanistit joita tunnen ja gootit, punkkarit ja muut vaihtoehtoihmiset , ja jotka ovat myös homoja, eivät ole osa homoskeneä ja harvoin käyvät pubeissa, klubeilla ja suosittujen homoseksuaalisten yhteisöjen järjestämissä tilaisuuksissa.

Satanistit jotka ovat homoseksuaaleja, ovat hyvin vapaasti sitä julkisesti, ja erään saatanallisen kirkkokunnan perustajajäsenet ja ylipappi ovat avoimesti homoja. Satanismi on homoseksuaalisuuden puolesta, koska satanismi on avoimesti minkä tahansa suostuvaisten aikuisten harjoittaman seksuaalisuuden puolesta.

On olennainen osa filosofiaamme, kuten Saatanallinen Raamattu sen ilmaisee, hyväksyä laaja valikoima inhimillisiä seksuaalisia käytäntöjä - niin kauan kuin se tapahtuu suostuvaisten aikuisten välillä. Saatanan Kirkko on ensimmäinen järjestäytynyt uskonnollinen ryhmä joka täysin hyväksyi jäseniä riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta, ja siten jäsenemme puoltavat sitä että kaikki olemassaolevat lait jotka syrjivät homoseksuaaleja, pitäisi kumota.

Tasavertaisen avioliiton salliminen ei tarkoita että kristityt ja muut jotka ovat sellaista käytäntöä vastaan, pakotettaisiin sellaisiin liittoihin.

He saattavat pitää sitä epämiellyttävänä, mutta toisaalta kun kansakunta kannustaa yksilöllisen onnen tavoitteluun, ei ole takeita että jokainen pitää siitä mitä kaikki muut tekevät. Se on osa vapautta - moninaisuuden suvaitseminen. Ajan kuluessa tämän asian ratkaisu tulee palvelemaan ilmapuntarina kansakunnan perusluonteen mittaamisessa. Se tulee paljastamaan voiko valtio todella olla moniarvoinen, tarjoten tasavertaisen vapauden erilaisille kansalaisilleen, vai salliiko se sensijaan kansansa olla uskonnollisten dogmien vaalimien vanhanaikaisten arvojen kahlehtima.

The Satanic Scriptures Kristilliset ja islamilaiset ryhmät ovat äänekkäimpiä hyökkääjiä mitä tahansa juridisia tai sosiaalisia askeleita vastaan kohti suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa. Joidenkin näiden uskontojen liberaalit siivet ovat mukautuneet laajaan eurooppalaiseen homoseksuaalisuuden hyväksymiseen.

Monet traditionaaliset uskonnot torjuvat tieteellisen, lääketieteellisen ja psykologisen tiedon jonka olemme saavuttaneet seksuaalisuudesta, ja pitävät homoseksuaalisuutta "luonnottomana", "valintana" tai "moraalisesti pahana".

Nämä uskonnot itse ovat moraalittomia ja pahoja asenteessaan, aiheuttaen vihaa, kiihkoilua, väkivaltaa ja sortoa Jumalan nimissä.

Homoseksuaaliset yhteisöt ovat tulleet tutuiksi uskonnollisten fundamentalistien ja traditionalistien suulauden kanssa, ja tämä saa aikaan voimakkaan uskonnon vastaisen paheksunnan niiden keskuudessa. The Battle between Monotheism and Homosexuality: Voin hyvin kuvitella tämän pikku käännöksen vastaanoton. Ja aiheutan vielä lisää kammoksuntaa kun totean että rehellinen satanismi on paljon parempi kuin helluntailaisuus ja muut hihhuliliikkeet, jotka salakavalasti vasta saavatkin pahaa aikaan ihmisten psyykessä.

Laveyläinen satanismi on toki vain yksi satanismin muoto, mutta siitä se alkoi luvulla julkisen esiinmarssinsa. Typerien teinien "saatananpalvonta" hautakivien kaatamisineen ja muine idiottimaisuuksineen on aivan eri asia. Sarvipäinen piru on kristillistä keksintöä ja osoitus kristinuskon dualismista, joka lienee perua zarathustralaisuudesta: En usko persoonalliseen pahaan, enkä ylipäänsä absoluuttiseen pahaan - kaikki on suhteellista tässä maailmassa.

Ja moniko toisaalta on halukas luopumaan rakkaista ennakkoluuloistaan sittenkään Lähettänyt Marko klo 7. Homomiehen läheisyyttä Kristuksen kanssa ilmaisee uudella taiteella ja kirjoituksella Richard Stott , metodistipappi ja taideterapeutti Englannin Sheffieldissä.

Kolme suurta maalausta jotka yhdistävät seksuaalisuuden ja hengellisyyden, nousivat Stottin rukouselämästä ja keskiaikaisten kristillisten mystikkojen meditoimisesta, etenkin Pyhän Ristin Johanneksen runosta "Sielun pimeä yö". Triptyykki teki ensiesiintymisensä kesäkuussa Sheffieldissä taidefestivaalilla Hidden Perspectives , "Raamatun tuomiseksi ulos kaapista". Stott postasi myös mietelmiään kustakin maalauksesta blogissaan, I ask for Wonder.

Seuraavassa Richardin kirjoitus koskien yllä olevaa maalausta. Tämä on toinen maalauksistani, jotka kuvastavat espanjalaisen mystikon, Ristin Johanneksen runoa. Ne kurkottavat kohti kokemusta syvästä ja läheisestä sitoumuksesta Kristukseen. Ne eivät koske seksiä sinänsä, mutta niissä on eroottinen aspekti. Seksuaalinen halu, halumme toista kohtaan, olla lähellä ja yhteen kietoutuneina, on minun mielestäni kaikua halustamme Jumalaa kohtaan ja Jumalan halusta meitä kohtaan. Se ilmaistaan kristillisessä traditiossa Jumalan tulemisessa lähelle meitä Kristuksen ruumiissa.

Tämä maalaus tutkii sitä osaa evankeliumin kertomusta, kun ylösnoussut Jeesus kohtaa ystävänsä Tuomaksen. Loput ryhmästä on jo nähnyt Jeesuksen kävelevän ja puhuvan sen jälkeen kun hänet on ristiinnaulittu, mutta Tuomas ei ollut paikalla. Hän ei usko heidän kertomustaan kuka voisi moittia häntä, en minäkään uskoisi ja sanoo uskovansa vasta kun voi laittaa sormensa naulojen jälkiin Jeesuksen käsissä ja kätensä haavaan Jeesuksen kyljessä.

Kun Jeesus viimein kohtaa hänet viikkoa myöhemmin, hän sanoo: Kurkota kätesi ja pistä se kylkeeni. Kosketa minua, tunne minut ja tule minuun. Voin kuvitella hänen ruumiinsa lämmön ja ihonsa sileyden.

Sitten kurkottaen käteni vapisten kunnioittavasta pelosta, halusta ja innokkaasta odotuksesta, tutkin reikää hänen lihassaan ja työnnyn häneen.

Toisen henkilön ruumiin tutkimisessa on jotain pelottavaa ja ihmeellistä; putoamisen aistimus luovuttaessamme itsemme toiselle. Tämä on kokonaan positiivinen ja luova akti, rakkaus joka kurkottaa koskettamaan ja vetämään lähelle.

Toisessa osassa evankeliumin kertomusta Jeesus sanoo ystävilleen, että eräänä päivänä he täyttyvät Pyhällä Hengellä ja silloin he ymmärtävät että Tämä on lupaus intiimistä ja intohimoisesta yhteenkietoutumisesta, aivan kuten hän kutsuu minut sisään ruumiiseensa niin minä voin kutsua hänet sisään omaani. Simeon Uusteologi kirjoitti hämmästyttävän rukouksen luvulla, joka heijastaa tätä läpikotaisin ruumiillistettua uskoa, uskoa jossa on kyse koskettamisesta ja todellisten asioiden ja todellisten ihmisten tuntemisesta.

Kokemassani Kristuksen uskossa ei ole kysymys itseni eristämisestä irralleen johonkin koskemattomaan henkiseen pyhäkköön ja fantasiamaailmaan pakenemisesta. Siinä on kysymys ruumiista jotka ovat todella sitoutuneet yhteen ja itsen antamisesta kokonaan toiselle tullaksemme siten "kertakaikkisen todellisiksi. Maalaukset ovat öljyä ja lehtikultaa kankaalla, kooltaan keskimäärin noin 61 x 79 cm.

Loput kaksi maalausta nähtävissä täällä: Tämä puhuttelee minua todella, sillä olen kauan ollut sitä mieltä että uskonto ja seksi ovat hyvin lähellä toisiaan - eikä todellakaan missään "synti"-merkityksessä, vaan hurmion ja ekstaasin mielessä! Suosittelen kirjaa Taivaallista seksiä joka ei nimestä huolimatta ole seksiopas, vaan katsaus kristinuskon historiaan, sen suhtautumiseen seksuaalisuuteen eri aikoina, ja esim.

Väitän myös häpeämättömästi, että homomies voi kokea suurempaa läheisyyttä Jeesukseen juuri siksi, että Hänessä me rakastamme Täydellisintä Miestä - suurempaa läheisyyttä kuin myös heteronaiset, joiden sukupuoli erottaa heidät.

Olen myös tuntenut feministi-lesbo-kristityn, joka koki juuri Jeesuksen sukupuolen ongelmaksi itselleen! Raamatullista homopornoa Oliko Jeesus homo?

Sekä blogissani Christus Mysticus: Kristityt ja seksuaalinen puhe. My Rant on People who think Christians can't talk about sexuality or use certain colorful adjectives! Käänsin tämän tuoreeltaan, koska se sopii niin hyvin myös minuun. Annan mielelläni muiden puhua myös minun puolestani, siksi julkaisen lähinnä käännöksiä. Vuodatukseni Pyhästä ja maallisesta, ja noista niin kutsutuista "uskonnollisista" ihmisistä, joilla on ongelmia molempien ja sen tunnustamisessa, että uskovalla voi olla molemmat aspektit itsessään Nähtävästi hämmennän joitain ihmisiä, koska olen kristitty pappi joka postaa alastonkuvia ja uskaltaa puhua seksuaalisuuden jokaisesta aspektista.

Joten antakaahan kun selvennän itseäni niille jotka näyttävät olevan sen tarpeessa. Olen kristitty ja pappi, joka uskoo että seksin pitäisi olla pyhää ja kaunista. Taitelijat, luovat ajattelijat ja henkiset ihmiset ovat kauan juhlistaneet alastomuutta. Seksuaalisuus ja ihmismuoto ovat asioita, jotka Jumala loi ja luo, ja ne ovat hyviä ja ne tulisi sellaisena nähdä ja  käsitellä. Miksi meidän ei sallita juhlistaa seksiä ja ihmismuotoa? Jos uskomme, että meidät on luotu Jumalan kuviksi, varmasti siihen sisältyy ainakin hiukan fyysisyyttämme ja fyysistä todellisuuttamme?

Onko meidän vain tarkoitus olla välittämättä seksuaalisuudestamme ja teeskennellä ettei sitä ole? Onko meidän tarkoitus hävetä sitä jonka Jumala juurrutti meihin? Fuck Fuck Fuckity Fuck Ainoa henkilö joka kääntää tietyt sanat rumaksi kieleksi jolta täytyy sulkea silmänsä ja vältellä; ainoa henkilö joka kääntää sanan tai kenenkään seksuaalisuuden ja ihmismuodon joksikin likaiseksi, vääräksi, pahaksi tai häpeälliseksi, on TYPERYS!

SUOMI PORNO HOMO EROOTTINEN HIERONTA TAMPERE

Minulla ei myöskään ole tarvetta olla erilainen vaan olen ollut tälläinen jo pienestä pojasta saakka. Kuten olen jo aiemmin todennut, en näe enää tarvetta käsitellä perinteistä kristillisyyttä tässä blogissa. Kukkikoon vaan kaikki kukat, muttei koota niitä yhteen kukkanippuun nimeltä transnippu. Kristilliset ja islamilaiset ryhmät ovat äänekkäimpiä hyökkääjiä mitä tahansa juridisia tai sosiaalisia askeleita vastaan kohti suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa. Aika käsittämätöntä, että elää esim. Varsin monilla se ei ole tietoista, sitä vain ihmettelee miksi elämä on niin kurjaa. Teeskennellä olevansa joku muu, rajoittaa itseään rakkautesi luonnollisesta ilmaisemisesta, on meille todellinen synti.